Autor Wątek: Na ostatnią literę.  (Przeczytany 11387 razy)

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 22, 2014, 18:19:51 »
Herbata.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Lulu

  • Gość
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:59:40 »
Ananas

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:02:46 »
Super
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:15:10 »
Rewolwer
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:15:59 »
Róża
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:16:26 »
Akwarium.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:17:50 »
Mamut
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:25:05 »
Tatusiek.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:26:18 »
Korwin
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:26:37 »
Natalia.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:37:25 »
Abracham
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 26, 2014, 16:59:26 »
Madagaskar
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:26:25 »
Rak
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:37:44 »
Kronos
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Na ostatnią literę.
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 26, 2014, 19:19:53 »
Silikon ;-;
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
swiatmody watahaskromnych worldofdemons forum-olimpijczykow basicrpg