Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Cermor

Strony: [1] 2
1
Cieniste Jeziora / Wodopój Cerva
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:35:17 »
Jezioro na granicy lasu, cechuję się tym, że jest jedynym miejscem, gdzie jelenie z terenu klanu Cienia przychodzą zaspokoić pragnienie.


2
Mroczne Góry / Jaskinia Flurum
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:26:23 »
Miejsce, z którego wypływa rzeka Flurum.


3
Gry forumowe / Pulpit
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:19:57 »
Piszemy bądź podajemy zdjęcie naszego pulpitu.

Ja mam potop obrazków ;----;

4
Gry forumowe / Osoba niżej
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:17:54 »
Zasady proste piszemy co robi lub w jakim stanie znajduję się osoba niżej.

Osoba niżej jest facetem i pachnie jak facet, bo używa Old Spice i siedzi na koniu tyłem.
(No musiałam! xD)

5
Gry forumowe / Mów prawdę
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:15:39 »
Jak tytuł wskazuję. Musimy mówić prawdę.

MP - Chciałeś kiedyś zjeść Nutellę z masłem ;u;

6
Gry forumowe / Jak zginęło 100 komarów.
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 23:31:22 »
Zasady jak zawsze proste. Piszemy powód śmierci komarów aż wyginie 100. A i piszemy nr czyli 1, 2, 3... a nie ilością czyli 3, 7, 90.

1 wypił zatrutą krew i zdechł.

7
Gry forumowe / Kto cię szpieguje?
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 23:12:55 »
Zasady proste jak budowa chłopa, patrzysz na lewo i pierwsza rzecz jaką zobaczysz jest szpiegiem który cię obserwuję. A więc...

Emm... zielony smok ;-; (Krakusek kurde xD)

8
Gry forumowe / Na ostatnią literę.
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 15:16:06 »
Czyli ktoś piszę np "Zebra" to ktoś na ostatnią literę piszę słowo, w tym przypadku może to być "Apatia" i tak dalej. A więc...

Zając

9
Gry forumowe / Skojarzenia.
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 15:12:31 »
Jak sama nazwa mówi, piszemy z czym nam się kojarzy słowo. A więc...

Miasto duchów

10
Gry forumowe / Anioły i diabły.
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 15:09:25 »
Zasady są proste. Anioły piszą tą dobrą część opowieści a diabły ją niszczą na złą np

A: Pewnego dnia w chatce Matyldy...
D: Zalęgły się korniki które...
A: Pomagały dziewczynie zajmować się domem...
D: Lecz pewnego dnia pożarły one chatkę Matyldy...

Najpierw zaczynają anioły więc...

A: W pięknym zamku pewnego dnia król...

11
Gry forumowe / X czy Y?
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 15:02:28 »
Zasady chyba każdy zna:
- X i Y zastępujemy słowem np Kot czy pies?
-Osoba niżej wybiera wedle uznania np Pies. I piszę małe uzasadnienie.
I tak w kółko a więc...

Gryzonie czy gady?

12
Cieniste Jeziora / Cienisty Brzeg
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 14:57:16 »
Brzeg jeziora, jest tu chłodniej niż w innych terenach więc można się tu ochłodzić bądź zwyczajnie odpocząć.


13
Cieniste Jeziora / Mgliste jezioro
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 14:49:25 »
Jezioro nad którym często występuje gęsta mgła.


14
Zapisy / Cermor - KP
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 22:02:47 »
Imię: Cermor, a jakże nie inaczej?

Wiek: 25 lat

Płeć: Pan samiec.

Charakter: Sądząc po jego traumatycznym dzieciństwie, nie jest z nim za dobrze. Dosłownie nikomu nie ufa, w jego życiorysie nikt nie zastąpi rodziny, jest bardzo zamnknięty w sobie,  a o swojej przeszłości za bardzo nie ma ochoty mówić... Co nie znaczy że jest taką fajtłapą, to jego cechy zamknięte, w środku, głęboko pod warstwą: agresji, krwiożerczości, brutalności. Jest narcyzem, czuję się  zawsze beztroski, często obwinia innych, czasami lekceważy normy, nie liczy się z uczuciami innych. W skrócie jest dyssocjalny.

Ranga: Przywódca Stada Cienia

Historia: Cermor.. cóż historię miał dość.. nietypową? Jego rodzice mieszkali w mrocznej, naprawdę ciemnej jaskini, nie było dnia w którym chociaż jeden promień słońca tam dotarł, przez to w jakim położeniu byli sprawiło, że ich futro zaczęło blednąć. Cermor posiada niezwykle jasne futro. Lata mijały, a oni (on i jego rodzina) nadal się w tej czarnej, jak noc, jaskini kisili. O pokarm nie musieli się tak szczerze martwić, bo kawałek dalej na szczęście był wodopój, do którego przychodziło wiele zwierząt. Jedynym problemem była ta wieczna, nieprzenikniona ciemność, która poczęła już Cermorowi brzydnąć. Chociaż... Może to światłowstręt nie pozwalał jego rodzinie wyjść na słońce? A może po prostu uwielbiali ciemne i chłodne miejsca? Wracając do historii, Cermor dorastał w mrokach a matka i ojciec starzeli się, aż w końcu odeszli na dobre. Gepard został sam w czarnej otchłani rozpaczy, gdyż był do swej rodziny bardzo przywiązany, aż pewnego dnia coś w jego głowie, dokładnie umyśle coś się... zniszczyło, uszkodziło, zerwało. Jego umysł po prostu zachorował, twierdził, że widzi cienie swojej rodziny i że z nimi rozmawia, widział jak polują, jak śpią, po prostu jakby "żył" z cieniami. Mijał dzień za dniem, a jz Cermorem było coraz gorzej.  Najpierw cienie były "płaskie" a potem zaczęły się "materializować", cieszył się coraz bardziej, żył w nadziei, że te czarne postacie któregoś dnia przeobrażą się w jego rodziców, lecz to było tylko dziecinna wiara. Jego umysł miał coraz więcej uszkodzeń, i widział coraz więcej cieni, i już nie takie przyjazne, widział jak złe cienie męczą jego rodziców, chciał coś z tym zrobić, lecz kto by dał radę bić się z marą? Ostatecznie nie wytrzymał już tego wszystkiego i wyszedł z jaskiń. Z początku trudno mu było zaaklimatyzować się w tym dziwnym świecie, który dopiero zaczął dostrzegać. W snach nadal widział wspomnienia z przeszłości, a on robił się coraz agresywniejszy i dziki w stosunku do innych stworzeń. Po kilku latach założył własne stado, Stado Cienia.

Inne: Posiada jasne futro przez środowisko jego życia, a słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem  innych zmysłów. Gepard jak to gepard, jest smukły i zwinny, lecz on... on jest niezwykle chudy, wysoki, posiada grzywę. Jest on również  schizofrenikiem (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:

Pozytywizm Wytwórczy - Jego umysł jest trwale uszkodzony co powoduję, że niektóre zaklęcia wpływające na jego umysł mogą nie zadziałać dobrze. Czyli jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł może to przetworzyć na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Umiejętność zapalania organizmów i rzeczy. Wywołuję samozapłony bądź zwykłe rzucanie kulami ognia w kogoś czy nawet tworzenie łagodnych zimnych ogni. W skrócie całkowite władanie nad żywiołem ognia.

Szpony Serca - Jeśli on nie męczy innych, to Cienie mogą to robić za niego. Wyuczył je możliwości materializowania się przez co mają kontakt z innymi, od zwykłego pokazywania się i znikania, aż po mordowanie.

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu. Czas w jakim są jest nieograniczony ale i tak przecież nie będzie z nimi biegał cały dzień, jakby byli jego ochroną.

Plugawy Aspekt - W czasie kiedy poluje, walczy czy nawet się kłóci Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Ciało Cermora już się nie starzeje, tylko jego rzucany cień. Kiedy on znika jest zastąpiony innym Cieniem, czasami Cień chcąc go przestraszyć jest pod złym kątem, przybiera zupełnie inny kształt, czy nawet chowa się. Jest to jedyny Cień który zachowuję się neutralnie, nie mówi, nie atakuję tylko słucha jak jego właściciel.

Gorsza i Lepsza Tarcza - W krytycznych przypadkach kiedy Cermor jest poważnie zagrożony, obojętnie pod jakim względem, Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również może według własnej woli stworzyć tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Jeśli Cermor zechce może na pomoc innym zesłać jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w  leczeniu ran, pomoc w walce,  pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi, czasami wyda jakiś dźwięk podobny do warczenia lub syczenia.

Burzowa Mgła - Przywołuję kilka Cieni które tworzą gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła   naładowana ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Cermor może wysłać Cień, który wpełza do umysłu przeciwnika powodując u niego koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Wysyła na wybrany cel Cienie przesiąknięte zaklęciami blokującymi, zdolności magiczne i paraliżujące każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień, nieważne w jakim znajduje się stanie, jakiej jest wielkości - on i tak ją wyczuję.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400

15
Mroczne Góry / Ślepe Góry
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 20:21:42 »
Góry Secbes, na których jest nieco śniegu. Na ich szczycie jest lodowato, ale wspinaczka jest opłacalna, gdyż ma się stamtąd widok na większość terenów Stada Cienia. Niestety często widoczność jest znikoma przez chmury, od których wzięła się nazwa "Ślepe Góry".





Strony: [1] 2
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
tarot forumglador team-speak-3 besterlive masters