Autor Wątek: Jaskinia Flurum  (Przeczytany 1359 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Jaskinia Flurum
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:26:23 »
Miejsce, z którego wypływa rzeka Flurum.

Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2014, 13:06:03 »
Lucyfer wleciała do jaskini. Rozciągnęła się po długim locie i poszła do wody się napić.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 23, 2014, 13:59:53 »
Lucy znudziło się miejsce pobytu. Wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2014, 16:49:47 »
W jaskini panowała ciemność, przez co jej jasna postać niezwykle rzucała się tutaj w oczy. Gdzieś tam u góry słyszała dziwne szelesty, jakby nietoperze wierciły się podczas snu, jeden o drugiego ocierając się tymi skórzastymi skrzydłami. Położyła uszy po sobie, nie lubiła takich dźwięków. Brodziła w wodzie po kolana zwiedzając nowe miejsce, które wydawało jej się spokojne, opuszczone. Tego właśnie szukała, teraz tylko znaleźć coś suchego, by się położyć i odpocząć. Szła dalej, powoli stawiając łapę za łapą, uważnie wszystko oglądała, by nic jej nie zaskoczyło. W końcu natrafiła na jakąś większą skałę czy coś takiego, na czym się położyła, i oparłszy łeb na łapach dalej obserwowała otoczenie. Westchnęła i pozwoliła sobie na przymknięcie oczu, właściwie powieki same jej opadły, zmęczenie zwyciężyło.
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2014, 20:14:13 »
Minęło wiele godzin, samica z czasem wpadła w głęboki sen, choć tego nie chciała, ponieważ wtedy łatwo zostać napadniętym, zaatakowanym. Obudziła się i od razu skarciła się w myślach za swój brak ostrożności na nowym terenie. Wstała i rozejrzała się, w między czasie nasłuchując, jednak nic nowego. Odetchnęła z ulgą. A więc znalazłam bezpieczne miejsce, którego nikt nie odwiedza pomyślała zadowolona i z powrotem skoczyła do wody i zaczęła iść tak jakby za nią, wyszła z jaskini, a rzeka stawała się coraz głębsza, wiec wskoczyła na brzeg i tak ruszyła przed siebie. Wyszła.
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 09, 2014, 15:07:36 »
Weszła chwiejnym krokiem. Usiadła przy brzegu rzeki i wypatrywała ryby. Złapała pierwszą lepszą i ją zjadła. Zostawiła ości i poszła się zdrzemnąć.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia Flurum
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 09, 2014, 16:03:21 »
Obudziła się. Czuła, że nadal jest zmęczona, lecz nie potrafiła zasnąć. Ciekawiło ją to, czy przywódca przestał podpalać jej ulubione drzewo do spania. Wstała. I wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kotyteam prywatna-szkola psrlrpg furenzu e-kontabankowe