Autor Wątek: Jaskinia  (Przeczytany 2665 razy)

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Jaskinia
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 17:33:08 »
Niewielka pustynia, w której znajduję się małe źródło wody. Grota otoczona jest przez wielki kanion.


Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:41:57 »
Przyszła ciągnąć za sobą poobijanego tygrysa. Wdrapała się na wzniesienie, na którego zboczu było wejście do jaskini. Rzuciła kota wgłąb ciemnej jamy i czekała na powrót lamparta.

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:46:18 »
Paraliż Mavericka powoli chyba zaczynał mijać, tygrys mógł już poruszyć końcówką ogona. Może jeszcze kilka godzin i paraliż minie. Próbował udawać nieprzytomnego, albo chociaż nadal całkiem sparaliżowanego, żeby nie zdradzić się, a potem zaatakować z zaskoczenia.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2014, 17:27:24 »
Wszedł razem z Świetlikiem, Cienie ją puściły i zniknęły, a gepard czekał, aż ktoś przyjdzie odebrać swojego jelenia i odda Mavericka. Uniósł łeb i spojrzał na wejście do jaskini, pewnie tam byli, ale Cermor nie zamierzał się męczyć i wchodzić aż tam. 
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 23, 2014, 17:39:48 »
Usłyszała jakiś nikły dźwięk na zewnątrz. Wyjrzała na zewnątrz i zobaczyła białego geparda z Idiną, za to nie zauważyła Siriusa. Miała nadzieję, że nic złego mu się nie stało. Chwyciła tygrysa i wypchnęła go z jaskini, zaś sama z gracją zsunęła się po zboczu.
- Słabych masz wojów w swym klanie. Nie dziwię się zatem, iż musicie uciekać się do porwań, chociaż i tak nic nimi nie osiągnięcie - burknęła Ivy i spojrzała ponuro na geparda. W przyszłości skończy on w grobie, to pewne.

Lulu

  • Gość
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 23, 2014, 17:47:59 »
Pierwszą myślą jej było "Niech to cholerne słońce zniknie", kiedy jej łapa stanęła na pustynnym piekarniku, nie dość, że pluszak ciągnął ją za futro, żeby stąd wyszła to jeszcze jej czarne futro przyciągało słońce jak magnes. W oddali zobaczyła jakieś stowarzyszenie kotów, gepard jak dalmatyńczyk, tygrys w zielone paski, lwica z ciekawym ubarwieniem i zwykły gepard. Za bardzo nie wiedziała, o co chodzi, ale chyba dochodziło do starcia czy coś sądząc po tych złowieszczych spojrzeniach.

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 23, 2014, 19:47:07 »
Wreszcie wolność! Kiedy zostałam uwolniona od razu wbiegła do jaskini. Kiedyś się zemści. A rana boli jak diabli.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:08:15 »
Wszedłem. Nie byłem co prawda na wymianie, ale to nie znaczy, że nie zobaczę czy inni nie są ranni.
-Indina?-zapytałem cicho.
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:10:35 »
- Tak? - spytałam. Jestem wooooolna i szczęśliwa.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:24:30 »
Z niezadowoleniem spojrzała na poraniony bok gepardzicy, ale nie zamierzała kłócić się z białym debilem, nie warto.
- A teraz zejdź mi z oczu, bo wylądujesz w piachu szybciej niż jest to planowane - parsknęła z pogardą w stronę przywódcy Cienia. W oddali zauważyła jakiś kolejny kształt. Zbliżyła się do niego, okazało się, że jest to czarny karakal z czerwonymi ślepiami. Mimo swego wyglądy nie wyglądała na złą. Na dodatek był z nią niebieski pluszak.
- Jesteś z Klanu Światła? - spytała dla pewności.

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:27:51 »
Paraliż minął, ale nim się obejrzał doszło do wymiany. Tygrys podniósł się, otrzepał z piachu i wyszedł z niezadowoleniem odmalowanym na pysku.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:28:03 »
Zauważyłem ją w kacie. Leżała, a z boku sączyło się trochę krwi.
-Poczekaj-mruknąłem i przyłożyłem łapę do boku. Iskierki natychmiast zasklepiły ranę.
-Boli?-zapytałem widząc jej skrzywiona minę.
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:30:28 »
Oddał Świetlika, odzyskał tygrysa. Nic tu po, nim i wyszedł.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:30:57 »
- Już przestaje. - odpowiedziałam - Ja zabiję kiedyś tego idiotę. Na pewno. - dodałam. Ja go ZAMORDUJĘ.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Lulu

  • Gość
Odp: Jaskinia
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 23, 2014, 20:33:44 »
Spojrzała w górę, żeby zobaczyć głowę lwicy, a nie jej łapy i bez wahania odpowiedziała.
-Tak należę do Światła. - Krótko odpowiedziała i zwięźle na temat.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
madex czatowankogg masterjayz-games klasa1e humanwolf