Autor Wątek: Wodopój Cerva  (Przeczytany 1171 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Wodopój Cerva
« dnia: Czerwiec 23, 2014, 11:35:17 »
Jezioro na granicy lasu, cechuję się tym, że jest jedynym miejscem, gdzie jelenie z terenu klanu Cienia przychodzą zaspokoić pragnienie.

Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2014, 21:04:49 »
Weszła. Wodopój był kolejnym celem lwicy. Tutaj poczyniła mniej więcej to samo co w lecznicy. Utworzyła 3 kule ognia - jedna uderzyła w drzewo, a druga i trzecia w trawę. Nim to jednak zrobiła ostrzegła kilka jeleni o swym czynie, przez co zwierzęta oddalały się w panice i zniknęły w lesie. To, że musiała spalić teren Ciemników nie sprawiał jej przyjemności, ale tym samym zostawiała im wyraźne ostrzeżenie, nie zawaha się też przed tym, by zniszczyć im kolejne ziemie. Patrzyła jeszcze chwilę na płomienie i wyszła.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2014, 21:14:14 wysłana przez Ivy »

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2014, 16:49:57 »
Lucyfer zawędrowała aż tutaj. Nie spodobało się jej to co tutaj zastała. Odeszła z spuszczoną głową i myślą, że to wszystko przez nią. (Wyszła)
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Fimbrethil

  • Zwiadowca
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 164
  • "Zasnął nie zasypiając lecz czuwając"
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 01, 2014, 10:06:40 »
Przyszedł i aż warknął z gniewu. Wszystko było zniszczone lub spalone. I chociaż zapach kłującego dymu zapychał mu nozdrza i nie pozwalał dostać się tam jakimkolwiek innym zapachom, Fim doskonale wiedział, że kto to zrobił. Ivy. Warknął z wściekłości, ale natychmiast się opanował. Poszedł po miotłę i zaczął zamiatać popiół w jedno miejsce. To potrwa długo, wiedział o tym, ale nie chciał zostawić własnych terytoriów w takim stanie. Westchnął i wrócił do zamiatania.
Imię: Fimbrethil

Wiek: 4,5 lat

Płeć: Samiec

Informacje (mogą czasem pomóc ;D): Nieco agresywny; ciekawski; dobra pamięć; stara się być miły, ale czasami nie wychodzi; nieufny, choć jeśli jesteś przyjacielem, to wierny i przywiązany. Nienawidzi wysokości jednak to nie jest strach, ale ma także klaustrofobię , a to już strach (przed małymi pomieszczeniami). Perfekcyjnie pływa i wspina się.

Ranga: Zwiadowca

Stado: Cień

Historia: Trudne dzieciństwo, przez co jest nieco agresywny. Rodzina wymarła w niewyjaśnionych okolicznościach. Próbował dowiedzieć się jak zginęli, jednak jedyne co na ten temat zrozumiał to to, że nic nie rozumie. Oczywiście nadal próbuje zdobyć jakiekolwiek informacje na ich temat, ale powoli przyjmuje do wiadomości, że to po prostu nierealne.

Inne: Posiada heterochromię iridum (różnobarwność tęczówek, jedno oko zielone, a drugie niebieskie)

Moce:
•Władza nad czasem,
•Telekineza

Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Moce: 20

Fimbrethil

  • Zwiadowca
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 164
  • "Zasnął nie zasypiając lecz czuwając"
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2014, 10:14:14 »
Skończył zamiatać i zabrał się do ścięcia tych drzew, które zostały częściowo lub w całości spalone. W każdej chwili mogły się zawalić, a tego by raczej nikt nie chciał, no może oprócz Świetlików. To jednak było tylko kolejną motywacją dla irbisa. Chociaż każdy mięsień i kość głośno zaprotestowały, zabrał się do ścinania spalonych drzew.
Imię: Fimbrethil

Wiek: 4,5 lat

Płeć: Samiec

Informacje (mogą czasem pomóc ;D): Nieco agresywny; ciekawski; dobra pamięć; stara się być miły, ale czasami nie wychodzi; nieufny, choć jeśli jesteś przyjacielem, to wierny i przywiązany. Nienawidzi wysokości jednak to nie jest strach, ale ma także klaustrofobię , a to już strach (przed małymi pomieszczeniami). Perfekcyjnie pływa i wspina się.

Ranga: Zwiadowca

Stado: Cień

Historia: Trudne dzieciństwo, przez co jest nieco agresywny. Rodzina wymarła w niewyjaśnionych okolicznościach. Próbował dowiedzieć się jak zginęli, jednak jedyne co na ten temat zrozumiał to to, że nic nie rozumie. Oczywiście nadal próbuje zdobyć jakiekolwiek informacje na ich temat, ale powoli przyjmuje do wiadomości, że to po prostu nierealne.

Inne: Posiada heterochromię iridum (różnobarwność tęczówek, jedno oko zielone, a drugie niebieskie)

Moce:
•Władza nad czasem,
•Telekineza

Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Moce: 20

Fimbrethil

  • Zwiadowca
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 164
  • "Zasnął nie zasypiając lecz czuwając"
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 01, 2014, 10:18:34 »
Posprzątał jeszcze parę śmieci i odetchnął z ulgą. Wreszcie. Skończył. Sprzątanie. Cudowne uczucie. Ale nie mógł odpoczywać długo. Wstał, otrzepał się i wyszedł. Miał jeszcze kilka spraw do załatwienia. /wyszedł/
Imię: Fimbrethil

Wiek: 4,5 lat

Płeć: Samiec

Informacje (mogą czasem pomóc ;D): Nieco agresywny; ciekawski; dobra pamięć; stara się być miły, ale czasami nie wychodzi; nieufny, choć jeśli jesteś przyjacielem, to wierny i przywiązany. Nienawidzi wysokości jednak to nie jest strach, ale ma także klaustrofobię , a to już strach (przed małymi pomieszczeniami). Perfekcyjnie pływa i wspina się.

Ranga: Zwiadowca

Stado: Cień

Historia: Trudne dzieciństwo, przez co jest nieco agresywny. Rodzina wymarła w niewyjaśnionych okolicznościach. Próbował dowiedzieć się jak zginęli, jednak jedyne co na ten temat zrozumiał to to, że nic nie rozumie. Oczywiście nadal próbuje zdobyć jakiekolwiek informacje na ich temat, ale powoli przyjmuje do wiadomości, że to po prostu nierealne.

Inne: Posiada heterochromię iridum (różnobarwność tęczówek, jedno oko zielone, a drugie niebieskie)

Moce:
•Władza nad czasem,
•Telekineza

Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2014, 17:48:31 »
Przybiegła tanecznym krokiem i stanęła koło wody. Rozejrzała się - nigdy jeszcze tu nie była. Pochyliła się nad wodą i zaczęła pić.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Wodopój Cerva
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2014, 17:51:34 »
Zobaczyła ruch pod wodą. Cofnęła się gwałtownie, potknęła o jakiś wystający kamyk i wpadła do wody. Zanurkowała i wyskoczyła z wody. Odeszła głodna. /wyszła/
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
strzecha warszawa elita-mam kociarnia voltagemt2