Autor Wątek: Cermor - KP  (Przeczytany 665 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Cermor - KP
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 22:02:47 »
Imię: Cermor, a jakże nie inaczej?

Wiek: 25 lat

Płeć: Pan samiec.

Charakter: Sądząc po jego traumatycznym dzieciństwie, nie jest z nim za dobrze. Dosłownie nikomu nie ufa, w jego życiorysie nikt nie zastąpi rodziny, jest bardzo zamnknięty w sobie,  a o swojej przeszłości za bardzo nie ma ochoty mówić... Co nie znaczy że jest taką fajtłapą, to jego cechy zamknięte, w środku, głęboko pod warstwą: agresji, krwiożerczości, brutalności. Jest narcyzem, czuję się  zawsze beztroski, często obwinia innych, czasami lekceważy normy, nie liczy się z uczuciami innych. W skrócie jest dyssocjalny.

Ranga: Przywódca Stada Cienia

Historia: Cermor.. cóż historię miał dość.. nietypową? Jego rodzice mieszkali w mrocznej, naprawdę ciemnej jaskini, nie było dnia w którym chociaż jeden promień słońca tam dotarł, przez to w jakim położeniu byli sprawiło, że ich futro zaczęło blednąć. Cermor posiada niezwykle jasne futro. Lata mijały, a oni (on i jego rodzina) nadal się w tej czarnej, jak noc, jaskini kisili. O pokarm nie musieli się tak szczerze martwić, bo kawałek dalej na szczęście był wodopój, do którego przychodziło wiele zwierząt. Jedynym problemem była ta wieczna, nieprzenikniona ciemność, która poczęła już Cermorowi brzydnąć. Chociaż... Może to światłowstręt nie pozwalał jego rodzinie wyjść na słońce? A może po prostu uwielbiali ciemne i chłodne miejsca? Wracając do historii, Cermor dorastał w mrokach a matka i ojciec starzeli się, aż w końcu odeszli na dobre. Gepard został sam w czarnej otchłani rozpaczy, gdyż był do swej rodziny bardzo przywiązany, aż pewnego dnia coś w jego głowie, dokładnie umyśle coś się... zniszczyło, uszkodziło, zerwało. Jego umysł po prostu zachorował, twierdził, że widzi cienie swojej rodziny i że z nimi rozmawia, widział jak polują, jak śpią, po prostu jakby "żył" z cieniami. Mijał dzień za dniem, a jz Cermorem było coraz gorzej.  Najpierw cienie były "płaskie" a potem zaczęły się "materializować", cieszył się coraz bardziej, żył w nadziei, że te czarne postacie któregoś dnia przeobrażą się w jego rodziców, lecz to było tylko dziecinna wiara. Jego umysł miał coraz więcej uszkodzeń, i widział coraz więcej cieni, i już nie takie przyjazne, widział jak złe cienie męczą jego rodziców, chciał coś z tym zrobić, lecz kto by dał radę bić się z marą? Ostatecznie nie wytrzymał już tego wszystkiego i wyszedł z jaskiń. Z początku trudno mu było zaaklimatyzować się w tym dziwnym świecie, który dopiero zaczął dostrzegać. W snach nadal widział wspomnienia z przeszłości, a on robił się coraz agresywniejszy i dziki w stosunku do innych stworzeń. Po kilku latach założył własne stado, Stado Cienia.

Inne: Posiada jasne futro przez środowisko jego życia, a słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem  innych zmysłów. Gepard jak to gepard, jest smukły i zwinny, lecz on... on jest niezwykle chudy, wysoki, posiada grzywę. Jest on również  schizofrenikiem (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:

Pozytywizm Wytwórczy - Jego umysł jest trwale uszkodzony co powoduję, że niektóre zaklęcia wpływające na jego umysł mogą nie zadziałać dobrze. Czyli jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł może to przetworzyć na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Umiejętność zapalania organizmów i rzeczy. Wywołuję samozapłony bądź zwykłe rzucanie kulami ognia w kogoś czy nawet tworzenie łagodnych zimnych ogni. W skrócie całkowite władanie nad żywiołem ognia.

Szpony Serca - Jeśli on nie męczy innych, to Cienie mogą to robić za niego. Wyuczył je możliwości materializowania się przez co mają kontakt z innymi, od zwykłego pokazywania się i znikania, aż po mordowanie.

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu. Czas w jakim są jest nieograniczony ale i tak przecież nie będzie z nimi biegał cały dzień, jakby byli jego ochroną.

Plugawy Aspekt - W czasie kiedy poluje, walczy czy nawet się kłóci Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Ciało Cermora już się nie starzeje, tylko jego rzucany cień. Kiedy on znika jest zastąpiony innym Cieniem, czasami Cień chcąc go przestraszyć jest pod złym kątem, przybiera zupełnie inny kształt, czy nawet chowa się. Jest to jedyny Cień który zachowuję się neutralnie, nie mówi, nie atakuję tylko słucha jak jego właściciel.

Gorsza i Lepsza Tarcza - W krytycznych przypadkach kiedy Cermor jest poważnie zagrożony, obojętnie pod jakim względem, Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również może według własnej woli stworzyć tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Jeśli Cermor zechce może na pomoc innym zesłać jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w  leczeniu ran, pomoc w walce,  pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi, czasami wyda jakiś dźwięk podobny do warczenia lub syczenia.

Burzowa Mgła - Przywołuję kilka Cieni które tworzą gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła   naładowana ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Cermor może wysłać Cień, który wpełza do umysłu przeciwnika powodując u niego koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Wysyła na wybrany cel Cienie przesiąknięte zaklęciami blokującymi, zdolności magiczne i paraliżujące każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień, nieważne w jakim znajduje się stanie, jakiej jest wielkości - on i tak ją wyczuję.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2014, 11:55:49 wysłana przez Cermor »
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
swiatmody 1sdh worldofdemons wizna watahaskromnych