Autor Wątek: Lochy  (Przeczytany 3362 razy)

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Lochy
« dnia: Czerwiec 16, 2014, 17:03:36 »


Głęboko pod ziemią znajdują się długie korytarze prowadzące do lochów.

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 19, 2014, 23:18:46 »
Nie miała co robić, więc polazła do lochów. Dosyć długo spacerowała sobie tymi jakże zajebiaszczymi korytarzami, aż w końcu przystanęła, podeszła do jednej ze ścian i pazurami zaczęła na niej wydrapywać jakieś wzory. Ślady pazurów po kilku minutach zaczęły układać się w rysunek przedstawiający kirina. Shinda odeszła od ściany kilka kroków i spojrzała na swoje "dzieło". Zabawnie przekręciła łeb- jak to miała w zwyczaju, po czym postanowiła kontynuować swoją "wyprawę" i zniknęła w korytarzu.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2014, 23:24:07 wysłana przez Shinda »
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2014, 00:00:37 »
Powolnym krokiem szła przez lochy, od czasu do czasu zatrzymując się i wydrapując na podłodze lub ścianach różne rysunki: kruka, węża, pegaza i lwa. Po jakimś czasie usiadła w kącie i zaczęła wylizywać sobie łapy.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2014, 14:33:32 »
Minęło kilka godzin. Znalazła wyjście z lochów i poszła gdzie indziej.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 20, 2014, 19:41:03 »
Postanowiła ponownie odwiedzić to miejsce. Cały czas myślała o "świetlistym lesie", w którym ostatnio przebywała- szkoda, że nie mogła zostać tam dłużej, było tam przecież tyle ciekawych rzeczy do obejrzenia. No nic, stwierdziła, że kiedyś spróbuje ponownie dostać się na tereny Światła.
W pewnym momencie przypomniała sobie o "rysunkach", które wydrapała poprzedniego dnia na ścianach lochów. Odszukała obraz przedstawiający kirina. Przyjrzała się mu- czegoś w nim brakowało... Po chwili namysłu "dorysowała" mu na szyi niewielki medalion, podobny do tego który sama nosiła na ogonie.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 20, 2014, 20:06:28 »
Następnie odszukała rysunek przedstawiający pegaza- w sumie...jemu też czegoś brakowało. Kilkoma ruchami pazura "dorysowała" mu róg na czole, zmieniając go w alicorna. Odeszła i położyła się pod przeciwległą ścianą. Oparła głowę o przednie łapy i co jakiś czas zerkała na wydrapanego w ścianie konia.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 20, 2014, 20:13:06 »
Po około 20 minutach wstała i wyszła.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:15:04 »
Wbiegł do lochów razem z gepardzicą i rzucił nią o ścianę, przywołał dwa Cienie. Jeden z nich oblepił ciało gepardzicy sprawiając, że stała się widoczna, a drugi przygniótł ją do ziemi. Gepard spojrzał z pogardą na Świetlika.
-No proszę, tak łatwo się dać złapać... Nie wierzę własnym oczom. - zaśmiał się i z niecierpliwością oczekiwał przybycia Mavericka. Wykorzystał to, że jest w lochach i przykuł kocicę do ściany.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:27:53 »
- Idiota! - krzyknęłam - Myślisz że to koniec? Oj mylisz się! - dodałam. Czemu mnie przykuł do ściany?! Mam pewien pomysł.
-  Honte à vous! Vous êtes un idiot! - krzyknęłam do niego - Nie myśl że się poddam!  - mój francuski może go rozwali. Zobaczyłam sokoła.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2014, 21:29:25 wysłana przez Idina »
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:34:06 »
Słowa gepardzicy rozbawiły Cermora, jakby potrafiła tylko wyzywać innych od idiotów.
-No to proszę bardzo, pokaż jaka jesteś waleczna. - Uśmiechnął się szyderczo i wysłał jeden Cień, który spowodował koszmary u Świetlika. 
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:37:22 »
Tak sobie ze mną pogrywa! Lecz nie zauważył sokoła. Co on ma z tymi cieniami. Muszę go ignorować, nie przejmować się. Myśli o czymś miłym. Myśl.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:17:41 »
Zajrzałem przez kraty lochu.
-Ej-szepnąłem do Indiny, i posłałem jej szeroki uśmiech.
-A do pana mam pewną wiadomość. Mamy jednego z waszych. Pakt jest taki: Wy oddajecie gepardzice, my tygrysa. Piszesz się?-zapytałem Cermora.
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:24:24 »
Kiedy zobaczyłam Siriusa przestraszyłam się. Lecz kiedy posłał mi uśmiech uspokoiłam się. Też się do niego uśmiechnęłam. Nadal walczyłam z koszmarem.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:30:27 »
Spojrzał na kraty gdzie Świetlikowa sierota się pojawiła, jeszcze jakieś pakty proponuję? Gepard odpowiedział.
- I ja mam wam zaufać? Prędzej świnie zaczną latać niż ja się zgodzę na twój pakt. Jak ja mam mieć pewność, że nie chcecie mnie oszukać? - warknął. Chociaż Mavericka nadal nie było. Chyba go nie dopadli...
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:33:44 »
-Po pierwsze, świnie nie będą latać, po drugie, chyba ci zależny na przyjacielu-powiedziałem ironicznie.
-Albo się zgadzasz, albo trudno. Ja poczekam jeszcze z 10 min.-dorzuciłem, po czym siadłem przed zamkiem.
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
dogzer-pbf mexicas jin weganie jasminowygaj